Livrarea produselor sneakin

Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate.

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 300 lei care contin produse vandute de sneakin.

Taxa de livrare este de 20 lei pentru comenzile cu valoare mai mica de 300 lei.

Factura proforma va fi disponibila in format electronic pe platforma sneakin, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura fiscala in format tiparit sau electronic, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii.

Modificarea sau anularea unei comenzi

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Istoric si detalii ale comenzilor”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta prin mesaj folosind casuta de mesaje din pagina comenzii respective, prin mesaj folosind pagina de contact, prin e-mail la support@sneakin.ro, sau la numarul de telefon +40 733 650 662.

Tracking comanda

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Istoric si detalii ale comenzilor”, de asemenea vei primi un link de tracking pentru transit.

Informatii retur

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile  calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică bunului
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Conditii de indeplinit pentru retur

  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, ambalat în forma inițiala.
  • Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi,  lovituri, produsele cărora le lipsesc accesorii.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cum procedez pentru returnarea unui bun?

Verifica daca produsul este eligibil si indeplineste toate conditiile pentru un retur apoi tot ce trebuie sa faci este sa accesezi sectiunea “Istoric si detalii ale comenzilor” a contului tau, selecteaza comanda din care face parte bunul respectiv, bifeaza articolul dorit pentru retur din comanda ta, ofera explicatiile aferente returului si apoi apasa pe butonul "solicita o returnare".

In momentul in care procedura de retur este preluata de un angajat sneakin, in sectiunea "Retur de marfa" din "Contul tau" va fi disponibil forumularul de returnare, acesta trebuie:

  • Tiparit si inclus in coletul de retur

SAU

  • Descarcat si trimis la adresa de e-mail support@sneakin.ro avand ca subiect "Formular de retur"

Poti verifica oricand starea curenta a returnarii tale accesand sectiunea "Retur de marfa" a contului tau.

IMPORTANT

Nu acceptam colete cu plata ramburs, restituirea baniilor se face doar prin cont bancar in urma unui IBAN pe care il comunicati in sectiunea text cand aplicati pentru un retur, telefonic unui coleg sau il introduceti in plic impreuna cu produsele respective.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Returnarea banilor

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii sneakin de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. sneakin va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care sneakin nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, trebuie sa specificati IBAN-ul contului bancar unde se va face restituirea banilor.

Dorim sa va atentionam ca returnarea produselor catre sneakin neinsotite de Formularul de Retur, poate atrage dupa sine intarzieri in timpul de procesare a returului, respectiv in timpul de rambursare a contravalorii produselor.

Inregistreaza cont nou

Ai deja un cont?
Log in sau reseteaza parola